Bloggkoll och situation b*jsk*tt

Har precis upptäckt Bloggkoll.com. Mycket praktiskt om man följer flera olika bloggar! Om du vill följa min på det sättet, klicka på följande länk. Följ min blogg med bloggkoll

Efter att gästerna gått hem efter vår fina o roliga middag, och när Hans kommit hem, bestämde vi oss för att slappa framför teven med några puffar vattenpipa. Katterna välte den i golvet för typ ett halvår sedan så rökandet har helt legat nere (har knappast saknat det, men det är alltid synd när saker o ting går i sönder) men nu upptäckte hemmets egen civilingenjör att den funkar ändå! =)

Innan vi hunnit sätta igång den vädrade vi dock helt plötsligt b*js*k*tt. Ånej, det har hänt igen! Norris har pruppat i kostymen!!! En STOR nackdel med långhårig katt om den även har magproblem… Så det var bara att sätta igång ”bad av b*jsk*tt”. Efter ett sådant äventyr ser man ut såhär:

2 thoughts on “Bloggkoll och situation b*jsk*tt

  1. Hej stina !

    Va kul att det är fler som har lite jobb med sina goa djur !……
    Jag blir ju inte sönderriven ialla fall……
    Fick tips av Marianne om din blogg idag, kul !
    Kram R. Larsson

  2. Hej Rosmari! Kul att du läser min blogg! En helt ny upplevelse för mig som jag upptäckt passar mg bra. Och husdjuren ja… man älskar dem som bara den, men ibland kan det vara lite tålamodsprövande! 🙂 Kram och ha det så bra!

Kommentera

