Fin höst

Häromdagen var jag på min sedvanliga promenad i stadsparken (7039 steg, 4,43 km, 213 cal, 53 min 48 sek) och kom för en gångs skull ihåg kameran. Såg följande löv som var helt vita undertill. Vackert! Parkens motsvarighet och samtidigt motsats till rymdens svarta hål. Som om världsalltets målare glömt att färglägga en bit av världen. (Färglägga… det ordet får mig alltid att tänka på S&TC. When Big colors, he always goes outside the lines…)

Ikväll ska vi på disputationsfest! Min vän filosofidoktoranden ska föräras med fin titel. Är så glad för hans skull! Kanske bäst att läsa på min filosofiteori utifall att det skulle anordnas tipsrunda. (HAHA! Det skulle vara kul! och nog väldigt osannolikt.)

Kommentera

