An Asus for the Ace

Jahapp, nu har jag lagt upp mina favoritböcker här, på en egen sida, längst upp till höger. Kanske kanske kommer högst personliga recensioner om dessa så småningom, får se om jag orkar.

Idag är det sista dagen att skicka in bilder till Urban Snaps. Deltagandet har tyvärr varit lite lågt (snyft snyft) så vi har förlängt deadline till midnatt. Känns lite trist, för vi hade verkligen väntat oss fler bilder. Som tur är är bilderna fina som snus. Vi håller tummarna för att folk tar tillfället i akt! Man kan ju bl.a. vinna en sån här:

eee_pc_901Courtesy: Wikipedia Commons

One thought on “An Asus for the Ace

  1. Åhå, undertecknads dator.
    Den heter freud, min sambo döpte den, mycket vitsigt, till det.

    Jag rekommenderar dden, går perfekt ner i en väska och väger mindre än en liter mjölk.

Kommentera

