Lättnad och delvis isolering

Lattnad! Det blev en del tävlingsbidrag till Urban Snaps till slut! Fantastiskt fina bilder, så gå in och rösta!! Den som fått högst poäng vinner publikens röst! =)

www.urbansnaps.com/nov89

Det blir ett kort inlägg idag för snart kommer min sidekick i tävlingen på besök. Vi ska utse lundavinnaren – ska bli kul att höra vad hon tycker! Igår var kusin och bästis här och sa vad de tyckte. Två jurymöten pga busy schedules för alla utom mig!

Det är inte bara idag som det blir ett kort inlägg för snart kommer jag att i stort sett isolera mig mot omvärlden. Uppsatsen måste skrivas och jag får ej distraheras. Så om ni inte ser mig online på ett tag så vet ni varför nu. Om jag inte gör detta kommer jag att hata mig själv i all evighet. Så är det bara.

Kram!

One thought on “Lättnad och delvis isolering

Kommentera

