Någon som läst Sapphire?

om jag vore en poet skulle jag tydligen vara:

gURL.comI took the If You Were a Poet… quiz on gURL.com
I am…
Sapphire

Do you tell it like it is, even if ”it” ain’t pretty? Then Sapphire, (aka Ramona Lofton) may be your poetic predecessor. Sapphire is a jewel of a poet, but you won’t find any precious language in her books. Read more

Which poet are you?

vet ej. får nog kolla upp detta. vet knappt om det stämmer. jag kan nog vara lite romantiserande i mitt språk. lite bildlig o sånt. tycker det är så svårt att svara på frågor om mig själv. jag vet aldrig vad jag ska svara. försöker hitta svaret genom att tänka efter, och då blir det fel. försöker svara spontant, men då blir nog bara svaren utefter så jag vill vara. trying to tell it like it is, it ain’t pretty, it may not even be true.

2 thoughts on “Någon som läst Sapphire?

Kommentera

