ännu en enkät (brist på fantasi/mat)

Orkar inte riktigt ta tag i det ständiga matproblemet (tråkigt att äta!) så jag svarar på en enkät som jag hittade hos Avantgardet. Är väl så trött pga näringsbrist att jag inte orkar skriva nåt själv… 🙂

8 favoritprogram
Tänkte först att det är stört omöjligt för min del eftersom jag bara ser ett fåtal serier. Men man kan ju ta med gamla serier också!

1. Dexter (bäst just nu)
2. Prison Break (nästbäst just nu – konkurrensen är SVAG)
3. Medium (bättre än CSI och alla de andra polisserierna för det här är inte på sant. Hihi.)
4. My so-called life (Avantgardet listade denna och så glad jag blev för jag hade lyckats glömma bort denna så fantastiskt underbara serie!)
5. Beverly Hills (från samma avdelning, dock ej på samma nivå, som föregående. Jag älskade Beverly Hills. I övrigt tänker jag inte lista gamla favvisar – känner inte att jag riktigt kan stå för min fascination för Blossom, Full House, Arkix X etc. På högstadiet var jag besatt av mina serier, en besatthet som utmynnade i total tv-bojkott i många år.)
6. Mia och Klara, 7. Nilecity, 8. Grotesco
(och andra roliga humorprogram, finns tyvärr inte så många.)

8 saker jag gjorde igår
1. Åt frukost och förfärades.
2. Kom på att jag inte skrivit 3/4 på uppsatsen som jag trott hela tiden, utan snarare 1/2, vilket tyvärr ledde till att skrivandet avstannade för resten av dagen.
3. Lekte med Tesla.
4. Kollade och skrev på forum.
5. Lagade lax.
6. Läste Linda Olsson och grät floder.
7. Skrev tre sidor om min mormor och grät en flod till.
8. Somnade och drömde om misslyckande.

8 saker jag ser fram emot
1. Kvällens glammiga 30-fest jag ska gå på i Malmö.
2. Att ta min examen.
3. Julskyltning imorgon och jul snart.
4. Träffa mina vänner och släktingar nu i december.
5. Framtidens alla sista-minuten-resor.
6. Nyårsfest.
7. 2009.
8. Att H kommer hem.

8 favoritrestauranger
Har knappt några favoritrestauranger eftersom jag nästan aldrig går ut o äter och är fullständigt nöjd. Men ok, jag ska försöka.

1. Oasen (fonduerestaurang i Helsingborg)
2. Lemongrass (asiatiskt i Malmö – har bara varit där en gång, men det var gott!)
3. Italia (italienskt i Lund)

pinsamt, tog redan stopp, orkar inte komma på fler (kan ha med matbristen att göra), så jag listar mina favoritfik i Lund istället.

4. Ebbas skafferi
5. Gräddhyllan
6. Coffee point

nej, nu tog det stopp igen. tror jag ger upp.

8 saker på min önskelista
1. Digital systemkamera (helst Canon, men egentligen kvittar det)
2. Resor
3. Härliga behandlingar (typ ansikte, massage, pedikyr o sånt)
4. Balkong
5. Digital systemkamera
6. Examensbevis
7. Gräsmatta
8. Digital systemkamera

One thought on “ännu en enkät (brist på fantasi/mat)

Kommentera

