Tävling hos Jenny

Äntligen får jag vara med i en tävling! Jag brukar alltid missa tävlingar, är för sent ute eller får prestationsångest om man måste formulera en motivering eller liknande. En annan tävling jag vill vara med i är hos Konst by K (fantastiskt namn eller hur? Hade jag haft stil kunde det blivit Stil by Stina. Hade jag kallats för Fina istället för Stina hade jag kunnat vara Foto by Fina, eller mer passande för mig, Trams by Tina…). Men ett julrim sådär på rak arm? Jag blir nervös!

Men åter till tävlingen jag faktiskt ska vara med i: jag tävlar om en canvas hos Jenny.

Titta vad fint:

jennycanvas

Kommentera

