Den självpåtagna ledigheten

Brydde mig aldrig om att motivera den ordentligt. Bara njöt för fulla muggar. Men nu är den snart slut. Imorgon bär det hemåt till Lund, till verkligheten. Jag har ingen särskilt hård eller otäck verklighet att återkomma till. Bara krävande och mycket stressig. Uppsatsen måste tas på allvar nu. Deadline den 12 januari.

Under ”ledigheten” har jag använt kameran flitigt. Nyårslöfte: bli en grym fotograf! Jag ska försöka ta steget att fota människor. Än så länge får katterna ställa upp som modeller. Norris:

norris

2 thoughts on “Den självpåtagna ledigheten

  1. God fortsättning, kusin! Hoppas jul och nyår var bra! Jag var hemma på ön och firade jul med familjen. Skönt att komma hem ibland!
    Du är redan en grym fotograf, men det ska bli kul att följa i din blogg hur du utvecklas under 2009, nu med den nya kameran och allt! Själv har jag tyvärr tappat sugen med fotandet. Inget blev tillräckligt bra – och istället för att lägga mer energi på det lade jag av helt 😦
    Men förhoppningsvis kommer lusten tilbaka, kanske genom att se lite inspirerande foton du tar i år?
    KRAM
    Ursula

Kommentera

