April & Maj 2008 enl stina

Vad hände i april? Gick på after work och festade med kollegorna. Hälsade på mamma och pappa. Hade möte med patientföreningen. Firade Norris och Teslas födelsedagar. I övrigt förberedde mig troligtvis för maj för då hände massor.

Fem dagar i mitten av maj tillbringade jag i soliga Los Angeles. Min kära vän Amy gifte sig och det är klart att jag åker. Hyrde bil på LAX och körde dödstrött med GPS. Mitt miljösamvete fick sig en rejäl törn, men det var once in a life-time och allt sånt där. Brudparet är från Sri Lanka/USA/Sverige/Taiwan så det blev en mycket intressant ceremoni.

henna

ceremoni

hinduism

drake

Dagen efter åkte jag och min bakfulle värd, som bodde i Burbank, och bevittnade diverse spektakel i LA och Santa Monica.

hollywood

bank

gatumusiker

yoga

santa-monica

Hela helgen var fantastisk och jag ångrar inte för en sekund att jag åkte. Fastän jag fick resa över halva jordklotet ensam. Det var en speciell upplevelse.

4 thoughts on “April & Maj 2008 enl stina

Kommentera

