Skyline Malmö

… från mitt fönster (igen).

skyline

Bilden är tagen igår. Dagen idag har jag inte rört kameran mer än när jag satte i det nya minneskortet som inhandlades igår. 2 GB – det får räcka ett tag framöver.

Efter att ha skrivit ett minikort inlägg om Alfapet märker jag hur populärt spelet är! Jag får mängder av besökare som googlat på ”ord med z” och förstår att jag inte är ensam om att typ hata bokstaven Z, särskilt nu när jag börjat spela Betapet där ord som ”zen” och ”pez” inte godkänns. Man blir ju tokig. Hur kul är det att skriva ”fez”, ”zon” och ”ozon” varje gång? ”Zenit”, ”zulu” och ”ozelot” är inte helt lätta att tråckla ihop. Eftersom denna problematik finns i vår värld, och eftersom jag inte vet hur man ska ta tag i annan problematik, typ Gaza och AIDS, så lovar jag att göra en utförlig undersökning på detta. Jag återkommer alltså med besked.

Tills vidare får ni en alfa-pet-katt.

alfapet-katt

One thought on “Skyline Malmö

  1. Men guuud vad söta era katter är. Jag blir grön av avund. Jag vill också ha en söt pälsboll att gosa med i sängen (minus städning av kisslådan och dammsugning av hår överallt).

    Kram Frida

Kommentera

