Juni 2008 enl stina

Juni började med en härlig helg i Göteborg. Där träffade jag M, lyssnade på hennes kör (o blev väldigt känslosam) och åkte båt.

solflicka

Sedan åkte jag på spa i Båstad med jobbet. Behandlingen var fantastisk, maten smaskens, nattdoppet kallt men klockrent. Vi blev helt enkelt bortskämda. Och trerummet på jobbet blev även trerummet på hotellet. Det var fint ordnat tycker jag.

skansen

På nationaldagen åkte jag och pojkvännen buss till mininaturreservatet Fågelsångdalen. Under denna resa hände följande: jag fick punka på cykeln (därav bussresan), blev på dåligt humör, fotade enbart med min mobilkamera, glömde mobilen på busshållplatsen, fick åka buss tillbaka, hämta mobilen som tur var låg kvar, planerade att bespara pappa från bevis på min obotliga glömska, berättade allt för pappa på kvällen.

havre

Sedan var vi på examensfest, midsommarfest, allmänna fester och drinkar, samt många grillningar i parken. På midsommar bekantade jag mig med en mycket personlig nakenkatt.

pytagoras-o-jag1

Foto: Diana

Sedan var det dags att vinka hejdå till H och katterna som begav sig norrut. Vår stora resa till USA o Kanada började närma sig och under tiden skulle katternas farmor ta hand om dem. Ingen av de tre resenärerna såg fram emot den 14 timmar långa tågresan, särskilt inte Norris.

kattresenarer

Kommentera

