Solsken och Sensordamm i Lomma

Det är väl inte så ofta fotobloggare lägger upp misslyckade bilder på bloggen, men plötsligt händer det. Jag vill bara att ni ska förstå exakt HUR ledsen jag var i torsdags kväll efter en fantastiskt fin och rolig fotodag tillsammans med Eva. Vi åkte till Lomma och fotade havet, varandra, i motljus och medljus. Jag finns med på en bild här. Det var verkligen en bra dag och jag lärde mig mycket. Så, här kommer då bilden. Klicka på den för att se hur katastrofal den verkligen är. (Jag bryr mig inte om att sätta signatur på den – vem skulle vilja sno den liksom?)

mas-och-damm

Jag tar tacksamt emot Photoshop-tips! Har försökt med verktygen Patch och Clone Stamp, men det blev inte bra.

Nåväl, jag har gått vidare, köpt rengöringskit och njuter istället av de andra bilderna som blev lite bättre. På torsdagskvällen träffade jag dessutom en kär gammal vän och på ett kick försvann alla tankar i stil med jag-har-förstört-min-kamera, jag-har-förstört-hela-fotoutflykten, israeler-och-palestinier-kommer-aldrig-sluta-kriga. Typ. Liksom.

Det blev som sagt några fler bilder som jag är lite mer nöjd med. Varsågoda.

ankor

cykel

svan-och-torso

taggar

solsken

3 thoughts on “Solsken och Sensordamm i Lomma

  1. Stina det är inte ank0r, det är änder (flickor och pojkan) fin bomull +svan och torso som jag tyckte bäst om. för säkerhets skull har jag sparat ditt fiasko också!!!!

Kommentera

