Weekend in a Coma

Jag har varit i koma hela helgen. Inte gjort något vettigt förutom fotorundor och fotoredigering. För övrigt har jag lyssnat på En helt annan historia av Håkan Nesser (bra!), tittat på 4 avsnitt 24, 4 avsnitt Six Feet Under, första säsongen, samt en dokumentär om knarkhandeln i Colombia. Av någon anledning måste jag ”sträcklyssna” på hörböcker. Känns så taskigt att avbryta på något vis. Tokigt va?

Six Feet Under är jättebra, lindrar Dexter-abstinensen.

Gick som sagt några fotorundor, här i Lund och i botaniska trädgården. Igår var växthuset öppet, vilket är som balsam på en frusen själ. Tio minuter i ”regnskogen” tinar upp vem som helst. Detta fastade på ”rullen”.

red-berries

botan

citrus

rosa

kaktus

bomull

vaktlar

lila

4 thoughts on “Weekend in a Coma

  1. Hej Stina!

    Alltid lika fina bilder. Nu blev jag sugen på att besöka botaniska trädgården. Jag är likadan med ljudböcker. Om jag inte sträcklyssnar så tappar jag bort mig och ger upp. En helt annan historia är jättebra, jag läste den vid poolen på Korsika.

    Kram Frida

Kommentera

