Tävling och tumhållning

Jag är med i en tävling på HDR-fotografens blogg! Man kan alltså vinna en porträttfotografering (lilla paketet) vilket ju kan vara kul tror jag. Är så fruktansvärt ovan att stå framför kameran att jag kanske behöver träna på det. Det krävs en mycket envis fotograf för att knäppa en bra bild på mig. När jag till slut tröttnat på att bry mig så blir jag helt plötsligt fotogenic.

norris-in-the-box

Idag har jag haft ett intressant möte om min framtid. Så på onsdag kl 13 måste ni alla hålla tummarna för mig! Är väl urbota dumt att skriva om det här på bloggen, för om det inte blir något av detta spännande så kommer det att kännas dubbelt så trist. Så nämner jag inte ”detta spännande” någon gång i framtida inlägg, så förstår ni att det betyder dåliga nyheter och pressar mig inte om detaljer. Deal? Men, snälla, håll tummarna ändå!

Apropå ingenting: i dag köpte jag ett par byxor för 105 kr och en stickad tröja för 29 kr. I LOVE REA.

5 thoughts on “Tävling och tumhållning

Kommentera

