Stina = uthyrd konsult

Uthyrd konsult – visst låter det professionellt och fint? Säg ja, för det är precis det jag har blivit nämligen! Från och med måndag är jag paralegal på patent- och designavdelningen på Sony Ericsson här i Lund! Tjoho!

Ibland går det fort, men oftare går det blixtsnabbt när jag får jobb. Mitt förra jobb fick jag också inom en vecka från första telefonsamtalet. Kan ni tänka er??

Jag är jätteglad och kommer nog inte att sörja mina sovmorgnar alltför mycket – att bekymra sig över ekonomin är MYCKET mer energikrävande….!

11 thoughts on “Stina = uthyrd konsult

  1. Åh vad roligt Stina! Det är ju helt underbart. Vi ser Sony Ericsson-byggnaderna från vårt fönster. Det ser så himla tjusigt ut och Antonio har flera gånger uttryckt en önskan om att få jobba just där.

    Grattis grattis grattis!

    Kram Frida

Kommentera

