Jag vann en tävling!

Tänkte skriva ”för första gången i mitt liv” i rubriken också, men kom på att det vore lätt överdrivet. Jag var nämligen golfare förr och brukade vinna när de två andra tjejerna i klubben inte kunde delta i tävlingen för dagen. Det var roligt. Men detta är ännu roligare! Det gäller alltså tävlingen som jag skrivit om förut. Så snart ska stinabloom herself bli fotad av en riktig fotograf. Ska bli kul!

jag

Fotograf: kusin

Kom precis hem från ett besök på restaurang Gräddhyllan där jag träffade Frida. Var mycket trevligt och gott med rödvin och halloumi. Det är så spännande att höra om hennes nya bokprojekt (”bokprojekt” i plural alltså)! Har aldrig träffat någon med livligare fantasi och jag är hundra på att det bara är en tidsfråga innan ett förlag inser sitt eget bästa och ger ut henne. Tummarna hålls här!!

10 thoughts on “Jag vann en tävling!

  1. Hej Stina!

    Det var jättetrevligt i går! Vilken fin bild på dig. Man tror ju nästan att du på bilden är på väg till fotografen, men han sitter väl inte i en liten röd stuga? Eller?

    Jag är sugen på att följa med i morgon, men nu har jag äntligen fått flyt i skrivandet så det kan hända att jag blir fast framför datorn.

    Kram Frida

  2. Åh, grattis till bröllopet!
    Vad trist med bebisen…. jobbigt när man tappar bort dom. Fast det hade nog inte funkat med fotografering i alla fall, jag hade behövt köpa ett macro. 😀

    Vilket jäkla snyggt hår du har!

  3. Frida: Hihi, jag ser verkligen förväntansfull ut inför att träffa fotografen i den lilla röda stugan, eller hur? 😉

    Karin: Tack för grattis och hårkomplimang! Vi ska hinna spara pengar först annars hade vi gift oss i år.
    Och haha! Jag kommer ihåg hur söt den lilla makaronibäbisen var, sa inte ett knyst men gäspade och log om vartannat…
    Tips på bra Moto Boy-video: http://www.youtube.com/watch?v=flaGOFYZ9i8 (om länken inte funkar, sök på moto boy beat heart)
    Jag får rysningar!

  4. Åh, grattis till fototävlingen!!!

    Vad roligt att du trivs på ditt jobb, är så glad för din skull stinafina!

    Jättefin bild på dig. Ingen bad-hairday här inte.

Kommentera

