Fler bilder och after work

Ikväll har jag varit på after work med kollegorna. Mycket trevligt trots att jag inte lyckades få ner mer än hälften av caesarsalladen. Åt bara vindruvor till lunch så det är väl ett framsteg ändå. På tåget hem berättade jag stolt för de andra att jag alltid försöker ha en poäng med alla mina blogginlägg, men detta får väl bli ett av mina poänglösa tror jag. Typiskt. Men sömnen går före!

Här kommer några fler bilder åtminstone!

Alla bilder är tagna av HDR-fotografen / Stilbild

stina2

stina3

stina-4

Fotografen är riktigt duktig, men jag är inte helt nöjd med min egen insats. Mer tänder kom vi fram till! Jag har stora problem att le på beställning, därav dessa stängda munnar och sneda leenden. Leendet i mitten var en engångsföreteelse i stort sett. Well well, det var en kul grej!

3 thoughts on “Fler bilder och after work

  1. 🙂
    Jag ser inget meningslöst i ditt inlägg 🙂
    Massa fina bilder! Det är bra!
    Testa att fejkskratta och bli fotad! Det brukar bli klockrent!
    Och jag gillade mittenbilden!
    /nisse

Kommentera

