Lördag kväll helt i min smak

Med ett öga på Star Wars alternativt Kleerup och ett öga på SVAR’s folkräkningar (rojalisterna out there kanske är intresserade av Daniel Westlings släktutredning). Med en burk Nutella inom räckhåll. Med en nydammsugad lägenhet. Med både sockerchock och laktoschock bakom mig och nya hälsoinsikter i bagaget. Med koll på läget i inboxen och facebook och bloglovin. Med 8842 steg på stegräknaren och minst 2 timmars tjejsnack att vara glad för.

En lördagskväll som funkar för mig.

tesla-ros

5 thoughts on “Lördag kväll helt i min smak

  1. Min släktforskning har legat nere senaste veckan. Haft för mycket att göra. Ska försöka hinna med en djupdykning i arkiven de närmaste 10 dygnen. Sedan går mitt abonnemang på AD OnLine ut.

    • Förstår dig precis. Själv har jag ett abonnemang på SVAR som inte fungerar – de inskannade bilderna går inte att visa… 😦 Har kontakt med kundtjänst, så det borde fixa sig snart.

Kommentera

