Paus i Påsk från normaliteten

Jag finns kvar, oja, här finns jag. Det kan nog varken jag eller en hel del andra människor undgå. Det är knappast så heller att jag saknar uppslag för inlägg. Hade önskat att det var tvärtom istället. Att livet flyter på utan farthinder och vägspärrar. Hade gärna sett någon med neonväst gå bredvid och vifta mig framåt med stora röda pilar. Bra Stina, rätt så, rakt fram, bra jobbat. Jag hade gärna kopplat på autopiloten, lutat mig tillbaka och undsluppit mig belåtna suckar. Rosa moln och udda antal röda rosor.

Men inte just nu. Kanske i slutet av nästa vecka. Kanske i början av nästa liv.

Btw, uppdatering av galleriet med de småländska detaljerna är på G.

3 thoughts on “Paus i Påsk från normaliteten

  1. Förlåt evigheten med svaret på affirmationskorten. Dom finns iallafall att köpa på Kreativ Insikt (www.kreativinsikt.se)

    och justja, jag la till dig på twitter.

    Kram!

  2. SV: Polfiltret tar bort reflektioner från metallytor, glas och vatten. Himmeln blir mörkblå och blad grönare. UV-filter är en glasbit som skyddar objektivet. Digitalkameror är nämligen inte känsliga för UV-ljus som de analoga var.

Kommentera

