Grens hotell

Eller Grand eller stadshotellet eller vad man råkar känna för att kalla det. Whatever, typ.

Jag säger bara: räkmacka (liten, mörkt bröd MED majonäs), vitt vin, pralin. All set för en trevlig kväll med kollegorna. Att man även råkar stöta på folk från förr hör till och förgyller (e.g. CZ).

Men att man nu klockan elva, way past bed-time, borde förbereda inför morgondagens stundande tvättid… Nänä. Kommer inte på fråga. Lite bloggande, lek med katterna, drömmar om datorköp och andra slags drömmar om kameror… Sånt kan man syssla med way past bed-time.

Ifall någon undrade: ja, jag har fortfarande kvar mitt jobb. Vet nog mer om några dagar. Hur som haver är det snart dags för lön. Sånt piggar också upp.

Och här kommer några irrelevanta bilder.

japansk-trollhassel

gult

katt på tak

9 thoughts on “Grens hotell

  1. Katten var söt…

    Usch, jag berättade mer om mitt liv än vad jag egentligen ville. Men, men, kände att jag behövde hävda mig när folk på allvar tror att jag försöker att tjäna pengar på min mans död och på branden. Och det vet vi ju hur lätt det är i dessa bloggtider, en omöjlighet. Mer eller mindre.
    Hoppas att allt är bra med dig, jag har varit dålig att gå runt till olika bloggisar och kommentera. Det blir så mycket fokus på mina känslor och barnen just nu.
    Att skriva av sig är dock världens bästa terapi:)

    Kram
    Kristina

    Ps. Boken kommer att ges ut, vet inte när. Men jag har ett förlag som tror på den, jag har bett om lite andrum bara och de har accepterat. Vilket får mig att se detta, lilla men ändå, förlag som seriöst:)

    • Kristina: Jag förstår att du känner att du vill undvika alla slags missförstånd. Det är kanske lika bra att berätta om man inte tror att det kan skada någon. Men du är stark så du kommer att fixa detta också!

      Och jag håller tummarna för boken! KRAM!

  2. Ja… jag sitter allt och filurar på en ny bloggdesign jag! Så visst blir det nog mer blogg framöver. =) Men inte än. =) Tänkte dock fråga dig hur du gör dina fina gallerier? Använder du någon form av plugin till det? Eller finns det themes med gallerier? Eller? Jag vill också ha galleri! =)

    kram!
    e

Kommentera

