Odla min trädgård

Eller snarare kolonilott. Nummer 33 ska tydligen vara ledig. Likaså nummer 36. Fast 17 och 18 blev fördärvade vid bortkörandet av uteliggarna i fjol. Attans. Undrar var uteliggarna ligger ute nu istället? Hoppas de ligger inne och har blivit inneliggare. Till skillnad från mig som är överliggare, även om det borde heta efterliggare. Ligger efter med 20 poäng, sen har jag dendära filosofie magisterexamen. Trots att jag knappast är någon filosof. Har tvärtom väldigt svårt med begreppen. Tur att man har en filosofiedoktor i bekantskapskretsen. Nej, nu skulle jag ju bekanta mig med kolonin. Ska bli imperialist innan 30. Helst innan 29 faktiskt.

Så, UT MED MIG!

2 thoughts on “Odla min trädgård

Kommentera

