Nätshopping och kolonilottspopularitet

Har köpt kamerabatteri på Kaffebrus (169 kr), snabbplatta (konstigt namn) till stativet på Cyperphoto (139 kr). Blev lite sugen på en fjärrutlösare men insåg att det är lite onödigt med tanke på att man har fjärrutlösare på kameran. Hmm… kanske vore bra ändå…

Det var visst inte bara vi som ville ha kolonilotter. Alla på de bra ställena är upptagna och nummer 33 kommer troligtvis att införlivas i den närliggande stadsparken inom några år. Å andra sidan kan det vara bra med ett övningsområde för oss odlingsamatörer. 🙂

I övrigt vet jag fortfarande inte om jag får stanna på mitt jobb. Ser inte så bra ut för konsulterna må jag säga. Men håll ändå utkik efter public announcements imorgon! Häftiga grejer på intågande!

Världens tråkigaste inlägg, men jag är rätt trött, så det är väl därför… Natti!

One thought on “Nätshopping och kolonilottspopularitet

Kommentera

