Inläggsinnehåll – slumpmässiga?

Är det bara jag som inte vet vad ett inlägg kommer att handla om när jag börjar skriva det? Klart att jag har en tanke om vad jag ska skriva, men när jag väl börjar knappra på tangentbordet så lever orden egna liv. Ofta blir jag förvånad när jag inser vad det var jag faktiskt ville skriva om. Det är väl det de bästa skrivtipsen handlar om. När man väl börjar skriva så uppstår ett parallelluniversum av ord som bara måste ut, ner och fram!

Tesla

One thought on “Inläggsinnehåll – slumpmässiga?

  1. Intressant fråga. Jag vet nog för det mesta vad jag ska skriva om när jag påbörjar ett inlägg. Dock har jag slutat att skriva in titeln först eftersom jag då alltid måste ändra den, så helt spikat är det väl inte ;D.

    Kram Frida

Kommentera

