Datordieten är över

Det låter kanske lite konstigt, men nu när min efterlängtade semester stillsamt inletts innebär det också att datordieten är över. Detta var en diet jag satte mig själv på, efter inrådan av käraste sambon, för att inte gå in i skärmen så att säga. Det har varit mycket den här sommaren och jag känner tyvärr att jag inte fått njuta av den särskilt mycket. Jag har i stort sett hängt vid datorn så ofta jag kunnat. Därav datordieten.

Det där med ”en ny grej varje helg” efterlevdes enbart fyra gånger.

1. Vikingamarknad i Höllviken.

2. Utflykt till Skäralid, Söderåsens nationalpark.

3. Min morbrors bröllop.

Jan&Mia

4. Min brors bröllop.

den andra fotografen (och brudparet)

Därutöver och däremellen blev kolonilotten både bortskämd och försummad. Vi däremot blev rikligt bortskämda med vinbär, krusbär, körsbär, hallon och en och annan tomat. Snart är det dags för äpplen och plommon. Mmmm…

björnbär

Sådärja. Nu var jag igång igen. Ses snart!

2 thoughts on “Datordieten är över

Kommentera

