Gratis fotobok

Här sitter jag i Härjedalen och tittar ut över ett dimhöljt landskap. Man kan inte ens se kullarna och fjällen på andra sidan sjön. Det är knappt att kyrkan och de gamla ladorna på andra sidan vägen är urskiljbara. Det är så vackert här så att man blir tårögd. Eller så är det träningsvärken som gör sig påmind efter gårdagens strapats på 3,5 mil inklusive bestigning av Helags, Sveriges tredje högsta berg. (Foton kommer sen!)

Som det fotofreak jag är har jag kameran med mig vart jag än går, vilket gör att efterarbetet med bilderna kommer att ta minst en evighet.

Men när målet är att göra en fotobok av bilderna blir det med ens mycket lättare. Urvalet blir enklare eftersom man måste begränsa sig i antal. En bildserie blir finare om man tagit både närbilder och bilder som rymmer horisonten och lite till. Läste om Fujifilms fotobok här och bestämde mig direkt för att nappa på deras erbjudande om en gratis fotobok för en käck spark i rumpan att fixa bilderna så fort som möjligt. Kolla själva!

fotobok

Edit: Länken till ett erbjudande om att blogga för att få en gratis fotobok är följande: www.fujidirekt.se/blogga/

Kommentera

