Mettes tävlingar!

Tävlingar, tävlingar, jag älskar tävlingar. Särskilt sådana med fina priser och som inte innebär att jag måste knåpa ihop en käck och fyndig slogan på högst 20 ord. Tävlingar där man kan vara sig själv och uttrycka något från hjärtat är mycket trevligare och adderar inte heller så mycket tyngd på prestationskraven.

Den här veckan har Mette tävlingar varje dag, och jag ska delta i två stycken på en gång.

Mette vinn canvas

Mette vinn album

Typiskt förvirrade jag glömmer i båda tävlingarna att skriva i kommentarsfältet att jag länkar från min blogg. Jag ser framemot den dagen när mitt huvud är lika välstädat som mitt skrivbord (alltså det på jobbet – INTE det här hemma).

Kommentera

