365

Ånej, nu har jag gjort det. Jag har fattat ett beslut jag redan ångrar: att göra en 365:a i år, det vill säga ta (minst) en bild och publicera den, varenda dag under hela år 2010. Jag skyller på Danne och hans nyårslöften eftersom jag inte kunde låta bli att inspireras. I vilket fall som helst kommer det att bli ett intressant experiment, både med fotografin och med mitt tålamod.

Dessvärre har jag redan missat en dag av 2010, så det blir rivstart med tre bilder från dagens promenad med min H och min Ixus i vinterkallt Lund (11 minusgrader men ingen snö). Here we go!

2 thoughts on “365

  1. Lycka till, kommer bli riktigt kul att följa dig och dina framsteg! 😀
    Och det är kul att kunna vara med att bidra till att du tvingar dig till att ta fler bilder, på gott och ont. 🙂

    All lycka!

Kommentera

