Lolkatt vakar i vasken

Dagens första bild var jag helt omedveten om. Jag måste ha råkat klicka till en gång när jag besviket sänkt kameran efter att ha missat haren som sprang i snön bredvid mig. Inget ont som inte för något gott med sig tänker jag.

Sedan blev det lasagne som gojan i bilden nedan ska föreställa. Godaste gojan ever!

Det håller nog Norris med om som vakar i vasken…

Kära pojkvännen la upp den här bilden på facebook också, med bildtexten ”Kitteh will get ur leftovers when ya least expect”. Hehe, vi har också en LOL-katt hemma!

Kommentera

