Lundakarnevalen 2010 – rätt eller fel?

Helrätt tycker jag. Det tyckte vädergudarna också, som slog på värmen dagen innan karnevalen sparkade igång och slog av lagom till den karnevaliska bakfyllan. Svalkande!

Det blev inte riktigt så mycket karnevaliserande som jag hade hoppats/trott. Däremot hade jag bröllopsdag! Igår gifte vi oss i Rådhuset, mitt i karnevalsyran, så vi var inte ensamma om att fira! Bröllopsmiddagen intogs på Italia; maten var fantastiskt god, och servicen var perfekt.

Nu till bildbomben!

2 thoughts on “Lundakarnevalen 2010 – rätt eller fel?

  1. Nämen GRATTIS Stina!!! Så kul att ni gift er, äntligen! Så häftigt att ni gjorde det mitt i karnevalen, helt rätt!

Kommentera

